Gwiazdy Iluminatów to sataniści

700

Iluminaci bardzo mocno weszli na rynek muzyczny. Promują tylko te osoby, które poddają się trendom nowej subkultury. Jest to o tyle łatwe, ponieważ wokalista nie musi mieć talentu, tak jak sportowiec. Wystarczy podpiąć go pod komputer, który sam będzie modelował głos. Tak samo jest w świecie Hollywood. Opracowali programy graficzne, które modelują sylwetki aktorów. W rzeczywistości wyglądają mniej atrakcyjnie, niż w filmach.

Dlaczego Iluminaci, to sataniści?

Kiedyś media promowały hipisów czyli wolny seks, narkotyki. Dzisiaj znacznie mocniej i w sposób wyuzdany gwiazdeczki muzyki i kina emanują seksem, homoseksualizmem, lesbinizmem, narkotykami i satanizmem. Satanizm to jest ten dodatek do nurtu lub nowej religii – iluminaci.

Dlaczego nazywam ten nurt religią?

Ponieważ, wykorzystują symbole z religii starożytnych. Najbardziej upodobali sobie oko horusa. Horus był bogiem słońca w Egipcie, a oko horusa było jednym z najważniejszych symboli oświecenia. Prawe oko to słońce, lewe było księżycem. Do symboli oka opracowali całą filozofię wierzeń.

Dzisiaj oko horusa zostało dostosowane do obecnych czasów i jest prezentowane przez wiele gwiazd w postaci: zakrytego oka, jednego oka.

Kolejnym ulubionym symbolem Iluminatów, to znak trójkąta. Prezentuje on piramidę Cheopsa, czyli grobowiec faraonów. Wszystkie gwiazdeczki, które pokazują znak trójkąta, upamiętniają cześć bogów, za jakich uważali się faraoni.

Zauważ, że symbole iluminatów są bardzo starannie dobrane. Tu nie ma przypadku. Wszystkie pochodzą z Egiptu, gdzie uprawiano kult bogiń i bogów. Z Biblii wiemy, że Bóg zwalczał te religie, ponieważ za całą otoczką symboli krył się szatan. Egipcjanie robili dokładnie to, co Bóg zakazywał.  

Polecam poniższy filmik o dzieciach iluminatów. Zobacz, co zrobili z normalnymi, fajnymi ludźmi. Upodlili ich do roli zwierząt, które posługują się instynktem, a nie wartościami.

Przepraszamy, film niedostępny.

.
Bóg, Biblia, Chrystus, Jeszu, jezus Chrystus Robert Brzoza

.
Photo credit: new 1lluminati / Foter / CC BY

Formularz z NeTeS


Przeczytaj koniecznie:

83 Responses to “Gwiazdy Iluminatów to sataniści”

  • Prestidigitator on 12 grudnia 2014

    Ten trójkąt z okiem jest też znakiem boga w trzech osobach boskich jak się nie mylę.

  • tajemor on 12 grudnia 2014

    W Biblii nie ma nic na ten temat, więc pytanie jest dlaczego w religii jest ten symbol.

  • Krzysztof on 12 grudnia 2014

    To co nazywasz Robercie iluminatami ja nazywam Babilonem Wielkim i rzeczywiście mają oni wielki wpływ na popkulturę. Obecnie nie ma w kinie filmów które warto by ogladać gdyż w kółko są powielane te same wątki bedące propagandą skierowaną do podświadomości. Brak jest filmów promującycj etykę chrześcijańską. Podobnie jest z muzyka wkółko podobne kawałki sa promowane w wiekszości przypadków mierne. na szczęście Babilon Wielki razem ze swoja mała przybudówka czyli iluminatami zostanie zniszczony o czym mówi proroctwo z Objawienia 18:21) I potężny jeden zwiastun dźwignął kamień jak wielki kamień młyński, i rzucił w morze, mówiąc: Tak z rozmachem Babilon, wielka stolica, zostanie rzucona i już się wcale nie znajdzie. (22) I głosu harfiarzy, śpiewaków, fletnistów, trębaczy już w tobie się nie usłyszy. I żaden mistrz jakiejkolwiek sztuki już się w tobie nie znajdzie…

  • tajemor on 12 grudnia 2014

    Ja podobnie uważam, Iluminaci to odnoga wielkiego babilonu. To nie jest zabawa czy przypadek, ale konsekwentnie realizowany program zezwierzęcenia ludzi.

  • sceptyk on 13 grudnia 2014

    Ten trójkąt Wielkiego oka w piramidce pochodzi jeszcze z czasów Sumerów – za panowania Enkiego i daleko wschodnich sanskryptów, a nawet w staro słowiańskich Wedach się przewinął. Ciekawie też to wyjaśnia sir Laurence Gardner w swoich książkach o Graalu i rodzinach królewskich.
    Więc historia z tym wielki okiem na środku piramidy, może być dużo starsza niż za czasów Faraonów i ich boga Raa.,.

  • darek on 17 grudnia 2014

    Ta pokrecona pop kultòra jest stworzona by wykrecac swiadomosc nie uksztaltowanym malolatom, dawac im wzorzec do nasladowania tego scierwa potem jest latwiej manipulowac takimi wykolejencami, co do tego kto za tym stoi to wiadome ze to furer rockefeler z banda rotschyldòw to te same szumowiny czosnkowe co mieszaja na calym swiecie, nadziwniejsze to w tym ze ludzie sa im ulegli jak owce przed rzezia swiadczy to ze chemtrail jusz wypalil neurony a aspartam dokonczyl dziela.

  • Zuzanna on 2 stycznia 2015

    Witam,
    Panie Robercie- aby walczyć z wrogiem trzeba go wpierw poznać i najlepiej jego własne bronię…. Ludzie stają się coraz bardziej świadomi.. ograniczanie ich poprzez wprowadzenie dualizmu- jak w Pana w artykule dobre- zło.. ,bogaty-biedny ..jest cofaniem ich i powoduję w ludziach zagubienie i strach.. nie o to w tym chodzi- mamy stać się człowiekiem pełnym, całością, bez podziałów, takim którym trudno jest rządzić..- tak samo jak solidarnym krajem.. „Łączmy , łączmy, łączymy” Pani Robercie a nie dzielmy….. a religia to wymysł mężczyzn.. -tak piszę z roli kobiety.. rodzinę tworzą kobiety i o nią dbają..poza tym religia promująca mężczyzn jako patrirchów jest w tym również chore EGO i władza-po co komu władza nad innymi?-człowiek kochający sprawia, że każdy staję się mistrzem dla siebie, wolnym.., pod co budować „nowe chore systemy”? w których zagubi się indywidlaność.. artyści promujący indywidualność są dobrzy-tu widzę u Pana pomyłkę i zacofanie tototalne..-jak sie coś nie zna mówimy, że jest złe… -nie jest tak…,tak samo jak naukowcy są dobrzy- są dla ludzi Panie Robercie.-Buntownikiem się nie rządzi.. nie można.. ma inteligencję.. -nie wracajmy do czasów średniowiecza-zmienia się wszystko i my również i aby iść w dobrym kierunku musi być wszytko oparte na uczciwości, solidarności a zarazem zachowanie indywidalnością, odbrębności każdego człowieka, jego nietuzinkowoście, naturalnej inteligencji- również mówię NIE koporację i wszystkiemu co ukierunkowuję mnie na określony tok myślenia i pracy dla kasy i skrzywionym klasom.. mówię jednak tak prawdziwej, pięknej iteligencji, mistrzostwu samego siebie i pomaganiu innym w osiągnięciu tego. Nikt nie ma prawa mówić mi która odpowiedź na teśćie jest dobra a która nie.. i schematyzować…Człowiek inteligentny nie potrzebuję mistrza,przywódcy , iluminatów, jest mistrza dla samego siebie..i wie jak działają korporację, system itp….Pozdrawiam serdecznie;-)

  • Zuzanna on 2 stycznia 2015

    i dodam , że raczej jestem buntownikiem od dziecka.. może dlatego korpory i kasa mnie nie pociąga… system oparty na gównie również.. i dużo POLSKICH ARTYSTÓW , NAUKOWCÓW itp i i ludzi Panie Robercie którzy już poznali” na czym TO polega” olewa korporację, szcza na Żydów, nie ogląda tv, mediów , tylko myśli niezależnie i żyję po swojemu, jeśli przez to jestem szatanem to sorki.. A propo a wiedźmy- tez były złe? -pomagały, leczyły ludzi i doradzały im w Życiu-też Kościół je tępił?-dalej są złe? dobro a złe to kwestia sporna… człowiek powinień kierować się swoją własna moralnością i inteligencją , świadomością a nie słuchać illuminatów, Kościoła, iść za gównem którego obecnie mamy zbyt dużo,czy w ogóle iść za kimś.. Pozdrawiam niezalanych ludzi…samodzielnie myślących..

  • Zuzanna on 2 stycznia 2015

    I może Pan wykasować moje wpisy- mam to gdzieś.. napisze gdzie indziej.. od zawsze istniała grupa ludzi z chorym EGO która chciała rządzić innymi.. teraz nazywamy ich illuminatami.. tylko tacy ludzie zawsze źle się kończą- Hitler samobójstwo, Putin rak trzustki- ich zło w końcu ich samo zjada… Tak prawdę mówić trzeba być się ludzie nie dawali robić w ciula i walczyli o swoje, o siebie, dla siebie, o swoje rodziny itp- ale ja za każdą sektę dziękuję.. kościelną również…korporacyjną również… a wynika to z tego, że jestem indywidualistką.. tak naprawdę występując Pan przeciwko indywidulaistom, artystom, naukowcom, niezależnie myślący pomaga Pan „illuminatom”..- w koporach byłam zwalniana z tego powodu-myślenia niezależnego….człowiek musi być buntownikiem by być inteligentny…Jezus również był buntownikiem…-trochę źle Pan „wyedukował i powiązał wiedzę” ….Pozdrawiam serdecznie i nie jejstem przeciwnikiek Kościoła jest potrzebny..–wszystko co dobre i łączy ludzi jest potrzebne..ale troszkę powinień się zreformować.. bo czasy się zmieniły..i nie wszyscy bogaci są żli również..- ja nie jestem bogata a zarazem mam wszystko-jak to możliwe? Pozdr.

  • Robert on 2 stycznia 2015

    1 – Ja odróżniam bunt od satanizmu. Jeżeli chcą uprawiać okultyzm, to nie publicznie tylko w swojej rodzinie.
    Na takie metody wpływania na ludzi zgody nie może być.

    2 – Tak, zgadzam się religie to systemy, które nie sprawdziły się, ponieważ ludzie włączają swoje nauki i doktryny, całkowicie sprzeczne z Biblią.

  • Robert on 2 stycznia 2015

    Należy dodać: iść przez życie z uwzględnieniem zasad moralnych , a dla wierzących zasad Bożych.

    Jeżeli to ma być zgodnie z zasadą „carpie diem”, to wyrastają takie wymoczki, którzy za kasę pozabijają wszelkie wartości.

  • Robert on 2 stycznia 2015

    Myślę, że mnie źle indentyfikujesz :)

  • Zuzanna on 2 stycznia 2015

    Żadna skrajność nie jest dobra- od zawsze ludzie szukali przysłowiowego „złotego środka”….Systemy mają chronić słabszych po to są „tworzone”….a nie po to by jednostki z przerośniętym EGO niszczyli słabsze jednostki- na tym to polega.. opieka i troska ale tez bunt i niezależność- wszystko musi być by człowiek stał się pełny i świadomy. Pozdrawiam i nikogo i niczego z niczym nieidyfukuję i też ludzi nie szufladkuję.. zawsze są wyjątki o dziwo o tych wyjątków teraz bardzo dużo zależy….-jeśli jest już Pan na „takim poziomie”, że wie co oznacza „ta pozytywna wyjątkowość” która jest w każdym w Nas…. Pozdrawiam serdecznie jeszcze raz;-)

  • Zuzanna on 2 stycznia 2015

    to dla Pana- może też to odebrać „uniwersalnie”do każdego Narodu i do wszsytkiego… gdyż wszystko jest ze sobą powiązane.. .
    https://www.wykop.pl/link/2302698/dlaczego-w-polsce-ciagle-rzadza-lewacy/#comment-25255218
    Pozdrawiam.

  • Robert on 2 stycznia 2015

    Dziwny gościu z niego.
    Z jednej strony mówi z sensem, z drugiej nie mówi całej prawdy.

    Dlaczego nie mówi o neokolonializmie, który zgotował nam jego kraj zamieszkania?

    Jako jeden z pierwszych mówił o zdjęciach satelitarnych zrobionych przed 10 kwietnia 2010 roku. Sugerował inscenizacje smoleńską.

    Na ostatniej konferencji smoleńskiej, cisza. Pytany przez dziennikarzy, dziwnie wymigał się.

    Nie mam zaufania do osób, które nie mówią całej prawdy.

  • Zuzanna on 3 stycznia 2015

    Są sytuację- gdy prawdy powiedzieć nie można- chroni się siebie lub innych ludzi…albo ludzie nie są nią gotowi-może stąd Watykan ukrywa „zakazane ksiągi”,ukrywał inkwizycję i żezie niewiniątek…itp.-to również polityka -religia…z kolei politycy ukrywali i ukrywają jeszcze więcej…
    Pan również nie mówi prawdy. Nie mam pojęcia o żadnych symbolach- nie są dla mnie istotne – więc nie wiem po co Pan umieścił tu moje wątki?
    Tak muzyka ma leczyć ludzi a nie okaleczać ich duszę-( -jak muzyka klasyczna i inne np. wykorzystywane przy muzykoterapii i innych „dziedzinach”- ale różne rzeczy się sprawdzają w różnych sytuacjach- efekty plecebo itp- czasami trzeba stosować kilka metod na raz…itp.
    Moim zdaniem wyogólnia Pan wiele..
    a co do oświecenia i moralności.. nie „jest Pan czysty” -jeśli Pan wie co mam na myśli….
    Pozdrawiam serdecznie;-)

  • Robert on 3 stycznia 2015

    To czy Ci symbole satanistyczne nie przeszkadzają w muzyce to kwestia wartości.
    Każdy ma wolny wybór.

  • Zuzanna on 5 stycznia 2015

    Panie Robercie- jestem raczej osobą wszechstronną więc umieszkeni mnie na artyście- pochlebia mi, ale nie ogrania mnie i mojego potęciału, ktory również zobylam” bez pomocy illuminatów” i tam mocy nieczystych- bogata nie jestem w sensie posiadania pieniądzy czy majątku- tak sobie ale mam myslenie”mam wystarczającą, umiarkowanie”… Kocham swoją inteligencję i raczej z niej nie zrezygnuję.. a tu za dużo Kościoła i zacofania- więc dziękuję . Co do oświecenie- są dwie drogi – serca- Jezus,poznania-umysł- Budda.. dla mnie każda religia jest taka sama – bo Bóg jest Jeden dla wszystkich…i podział ludzi na wyznania jest chory tak samo dobro – zło dzielenie ludzie i określenie też jest chore moze powodowac w człowieku „zagubienie” który to wykorzstują religię by mieć kim rządzić i manipulować… to samo dotyczy bogaci- biedni- również manipulację polityków i rządków, teraz dochodzą korporację i manipulacji biednymi zolnymi i zmuszanie ich do robienia wszystkiego za prawie nic…- także ja dziękuję. Ludzie trzeba łączyć- o dziwo papieże to zrozumieli a biskupi i księża nie..i pomagać sobie nawzajem i tyle. Dziękuję i pa.

  • Zuzanna on 5 stycznia 2015

    Przepraszam za błedy.. ale chyba Pan WIE- za czytamy z całego kontekstu i nie musi być „gramatycznie i składnie”… by zrozmieć całość ;-)Gwiazdy illuminatów- chodzi o seksualność… hm.. a co Kościołowi do tego?- to MOJA SPRAWA. Religia tak- ale taka co nie zagłusza „prawdziwej natury czlowieka” i nie czyni z niego „upośledzonym czy nie pełnym”.. stałmszonym a potem zwala się na demony itp i ludzie idą do psychiatryków.. dobro-zło.. – ta manipulacji jest chyba do wieków-by czynić z człowieka niewolnika i by mu był potrzebny Kościół lub innych przewodnik moralny- czy to żona, ksiądz, czy ktoś inny- i tak wielu są potrzebni- wiec niech istnieje sobie.. choć ja zadnego niewolnictwa nie popieram.., korporację fakt- syf „wyzysk biednych geniuszy” i kuszenie multisportami itp.- niszczenie naturalniej inteligencji fakt.. można sie nabrać.. ale nie przesadzałabym z tym- każdy ma swój rozum…. nic za darmo nie ma na tym świecie… Pozdrawiam.

  • Robert on 5 stycznia 2015

    Tu nie ma Kościoła, tu jest Biblia.

    Nie znam religii, która nie wplotła swoje własne fałszywe doktryny do swoich wierzeń. Nie mają one nic wspólnego z Bogiem i Chrystusem.

    Tak, zgadzam się podział ludzi na wyznania jest chory.

    Cóż, Zuzanno jednak mamy podobne poglądy.
    Tak jak pisałem wyżej, źle mnie identyfikujesz.
    Ja nie jestem przedstawicielem żadnej religii.

    Masz zdrowe poglądy, dlatego zapraszam do dalszego komentowania.

  • tomek on 7 stycznia 2015

    Co sądzicie o Martinie Stoessel z serialu Violetta?Niby sympatyczna nastolatka a ma dziary : krzyż nerona na karku.Znalazłem jej fotki z gestami satanistycznymi.Mam córeczke która oszalała na jej punkcie i gadżetóvv z jej podobizną co robić?proszę o pomoc.

  • Robert on 7 stycznia 2015

    Na siłę nie przekonasz.
    Podsuń córce film o muzykach – https://brzozafilmy.pl/muzyka-pakt-z-szatanem

    Spytaj się o jej zdanie na ten temat.
    Porozmawiaj z nią o symbolach, które skopiowane są z religii starożytnych.
    Jeżeli wierzy w Boga to łatwiej będzie ją przekonać.

    Tu nie chodzi, o to aby nie oglądała wszystkich seriali, tylko, żeby rozumiała po co to wszystko robią i nie kopiował ich.

    Jako ojciec musisz mieć dobry kontakt z córką.
    Ja swoim dzieciom wyjaśniłem, dałem im czas.
    Teraz same umieją ocenić.
    Trzeba wychowywać dzieci by nie wyciągały rękę po każde świecidełko i błyskotkę. Człowiek ma wolną wolę nadaną przez Boga.
    Cały sens mądrych wyborów polega na nie akceptowanie wszystkiego co telewizja podsunie.

    Tu już jest samodzielna praca z dziećmi.
    Im wcześniej zaczniesz tym szybciej zrozumieją.
    Tylko polecam powoli i delikatnie.

    Jeżeli coś nakażesz siłowo, to bunt będzie jeszcze większy.

  • Norbi on 2 lutego 2015

    Moze Bog nie kaze teraz zabijac, dlatego nie powinno byc wojen, zwlaszcza pomiedzy chrzescijanami, wszyscy powinni byc pacyfistami. Ale czytajac stary testament, to w wielu miejscach Bog nakazywal zabijac pojedyncze jednostki, lub wrecz mordowac, cale pokolenia, wlacznie ze starcami, kobietami ciezarnymi i dziecmi! Hitler przeczytal bible i uwierzyl, ze jest Mesjaszem, zaczal to zaczal. Nawet w piesniach zolnierskich wermachtu jest wiele religijnych wkretow. Dlatego nie zgodze sie z tym, ze Bog nie kaze zabijac. Nawet sad ostateczny to ma byc lodojbojstwo na skale masowa. Nawet niektorzy wierza, ze ludzie ktorzy zyli kiedys, zmartwychstana, tylko po to by byli osadzeni i powtornie zabici. Zawsze niewielu uchodzilo z zyciem z takich osadow. Za potopu 8 osob. Sodoma i Gomora, tylko Lot z rodzina, ale bez zony. Do ziemi obiecanej tez tylko dotarla grupka ludzi, lub nawet nikt, weszlo tylko pokolenie zrodzone na pustyni. (tu mam luke w pamieci). W objawieniu mozna sie domyslac, ze tez bedzie to tylko garstka. Istny wyscig szczorow, chyba nie ma co sie pchac do przodu i tak juz za ciasno.

  • Robert on 2 lutego 2015

    Norbi poczytaj stary testament dokładnie.

    Wtedy będziesz wiedział, że Bóg pozwolił Izraelitom zabić ród szatana, aby rozmnożyć własny naród.

    To był wyjątkowy czas. Salomon, który budował świątynie, nie miał prawa zabijać. Jego ojciec przez toczone bitwy, sam nie mógł uczestniczyć w budowie.

    Każdy wyrywek, który opisałeś pokazuje Boga jako krwiożerce. Mam nadzieję, że ten obraz utworzył się Tobie przez złe lektury.

    Zapraszam tutaj – https://szokwiedzy.pl/czy-bog-jest-okrutny

    Raport jest za darmo. Załóż tylko konto.

  • Gimbus on 4 lutego 2015

    Ludzie ci nie będą wieżyć , (większość) już są tym nasiąknięci … Jedyne co można zrobić to o tym pisac i tlumaczyć im ale i tak będą cie wyśmiewać , tak było z wieloma dobrymi ludzmi.

  • Gimbus on 4 lutego 2015

    Ludzie ci nie będą wieżyć , (większość) już są tym nasiąknięci … Jedyne co można zrobić to o tym pisac i tlumaczyć im ale i tak będą cie wyśmiewać , tak było z wieloma dobrymi ludzmi.

  • Gimbus on 4 lutego 2015

    Nie będą ci wieżyć … w to co piszesz ponieważ zawsze ci dobrzy byli wyśmiewani przez innych ponieważ byli podbuntowani przez wiadomo kogo.

  • belial on 7 lutego 2015

    podobają mi się komenty Pani Zuzanny.widać,że kobitka myśli.
    Co do tych filmików-popadamy w paranoje-owszem-te gwiadeczki pokazują szóstki,trójkąty itd. ale to kasa.Młodzież jest zawsze zbuntowana-naturalnie ciągnie w pewnym wieku do autodestruktywnych zachowań i fascynuje się tym co „intensywne”,a więc podąży słuchać zgrajki umalowanych,kolorowych,krzyczacych błaznów oraz odwalonych lasek jak z pornola wypinających 4 litery-to naturalne.Natomiast sami ci „idole”mają to gdzieś-robi się na tym kase-oni dostają kase;dyktatorzy mody dostają kase i tak się to kręci-mniej więcej obchodzi ich tyle lucyfer co zeszłoroczny śnieg…A skad się bierze np.fascynacja starymi wierzeniami w demony;mocarne siły itd.? wystarczy popatrzyć dookoła-ludzie są zmęczeni-przytłamszeni tą cała techniką,tym jazgotem w tv-tymi ogłupiającymi mass-mediami,którymi sterują nie wyznawcy szatana ale bezwzględni biznesmeni robiący na wszystkim ogromne pieniądze i sterujący zarówno tłumami jak i politykami-tylko kasa kasa kasa-nic już się nie liczy więcej…

  • Robert on 16 lutego 2015

    zajebiste artykuly robisz. Wazne by jak najwieksza czesc spoleczenstwa posiadala wiedze o otaczajacych nas realiach.Tak trzymaj !!!

  • Robert on 16 lutego 2015

    Dzięki Robert za miłe słowa :)

  • Michał on 22 lutego 2015

    „1 – Ja odróżniam bunt od satanizmu. Jeżeli chcą uprawiać okultyzm, to nie publicznie tylko w swojej rodzinie.
    Na takie metody wpływania na ludzi zgody nie może być.” No proszę, a księża co robią? Chrześcijanie co robią od wieków? Robią to publicznie, wpływają na ludzi.. na to jest zgoda? Nie ma kawałka nowej drogi w Polsce,placu zabaw, nowej szkoły czy szpitala, która nie byłaby pokropiona przez księdza.. Iluminaci to sataniści, masoni to też sataniści.. no weź Pan przestań ;p Pan poczyta trochę o masonach z różnych źródeł.. i niech Pan szuka głęboko i dużo, podobnie o iluminatach. Pana myślenie jest strasznie ograniczone pod tym względem i podobne do myślenia Kościoła Katolickiego w średniowieczu.. że każdy mądry człowiek, utalentowany, inteligentny.. który miał oczywiście racje w swoich słowach, pismach.. był niewygodny dla KK, dla tamtego PORZĄDKU ŚWIATA, jak np Galileusz.. który był Katolikiem (i prawdopodobnie założycielem Iluminatów)..ale jego teorie (prawdziwe) nie były na rękę KK i tylko dzięki temu że odwołał i przeklinał swoje „błędy” uniknął śmierci.. Rehabilitacja przez KK została dopiero dokonana ponad 350 lat po śmierci tego wielkiego człowieka. Wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza Panie Robercie..a nie tylko wymysły kogoś, powielane przez innych. Proszę chociaż poczytać o dobroczynności masonów w Polsce, ile dobrego zrobili ile po sobie pozostawili..

  • belial on 24 lutego 2015

    A tu się nie zgodze do końca z Tobą Michale…masoneria wciąga w swoje szeregi nowych rekrutów wmawiając im do pewnego pułapu wtajemniczenia ,że są dobrotliwi,bogobojni,żyją zgodnie z biblią i czynią same dobro-to tylko pozory…jeśli chodzi o moje poglądy-należe do osób zdroworozsądkowych-nie wierze w żadne siły nieczyste,odwieczną walke demonów z aniołami itd. itp…jako lekarz mam do czynienia codziennie z ludzką smiercią i cierpieniem-widze jak ludzie potrafią się zmienić-zaczynają szukac ratunku postępując czasem irracjonalnie…Niestety człowiek to skomplikowana struktura na zasadzie :”im ma lepiej tym bardziej mu odwala ;a jak trwoga to do Boga” Ludzie bogaci ,wśród których de facto jest mnóstwo osób zaburzonych i takich którym od tego dobrobytu odwalilo-zaczynają poszukiwac jakiś nowych bodźców-przystepuja do tajnych stowarzyszeń-towrza wspieracjace się kregi -niszczace przeciwników i dążące do jeszcze większego bogactwa i władzy-nie trudno o kilku idiotów w takich stowarzyszeniach,którzy zaczną modlic się o dobrobyt do lucyfera czy belzebuba-potem tworzą jakies rytuały oddając czesc swoim panom-jednostki nowoprzybyłe i wpływowe „zarażają” do takich zachowań poprzez tzw. „indukcje”-mechanizm doskonale znany psychiatrom…wiec nie ma cosię nasmiewac i negować takich sytuacji-takie zachowania naprawdę istnieją i to wydawałoby się wśród poważnych ludzi…

  • mariusz on 22 marca 2015

    „Ty, który myślisz, że jesteś tak bogaty i pobożny, Kanye West, który nazywasz siebie Jezusem… dewastacja nadchodzi; ty, który promujesz bezbożność, pornografię, najbardziej perwersyjne akty seksualne aż do bestialstwa, możesz mieć pewność tego, że dewastacja nadchodzi! Nie będziesz się już dłużej wyśmiewać.

    Śmiało, zatwierdzajcie swoje prawa tej ziemi, ale płacicie cenę, a to jest tylko próbka.

    Poczekajcie, aż zobaczycie, co nadejdzie z nieba!

    Poczekajcie, aż zobaczycie na niebie nadchodzące to, z czego kpicie.

    Możecie być pewni tego, JA jestem JAHWEH, jestem STWÓRCĄ, i JA nie będę wyśmiewany bez poważnych konsekwencji!

    Chcecie być MOIMI wrogami, oj wy bogaci i sławni z Hollywood? Pokażę wam wroga.

    Śmieję się i szydzę z was, was z waszymi złotymi ubikacjami. JA spłuczę was do kanalizacji, was, którzy zbieracie złoto i gromadzicie swoje skarby i budujecie swoje podziemne bunkry.

    Scjentolodzy (śmiech) JA śmieję się z was!

    Dewastacja nadchodzi!

    Myślicie, że nie można was dotknąć? Nie macie pojęcia, co MAM dla was przygotowane!

    Ale chcę, aby zachęcić, jeśli wasz dom jest zbudowany na solidnej skale, a nie na ruchomym piasku, jeśli waszą Kotwicą jest JAHUSZUA MASZIJACH i żyjecie każdego dnia, aby MNIE zadowolić, jeśli JA i MÓJ SYN i TA słodka RUACH ha KODESZ są pierwszymi Miłościami waszego życia, oj MOI kochani, nie macie się czego obawiać, wasz TATA jest tutaj. Jeśli trzymacie się standardu świętości i wypowiadacie się przeciwko bezbożności, nie macie się czego obawiać, bo wasz TATUŚ JAH jest tutaj.

    Jeśli jesteście chętni, aby być nienawidzonymi ze względu na Imię MEGO SYNA JAHUSZUA i jesteście prześladowani i wyzywani wszelkiego rodzaju przezwiskami, bądźcie pewni, wasz TATUŚ JAH jest tutaj.

    JA widzę wszystko.

    JA wiem wszystko.

    JA słyszę wszystko.

    Widzę każdą spadającą łzę, są one tak cenne dla MNIE, są we flakonikach wysadzanych klejnotami w Niebie. I kiedy wrócicie do domu, wszystkie razy, kiedy wydawało się wam, że jesteście sami i, że nie słyszałem waszego płakania, będę pokazywać wam te flakoniki; zamierzam otworzyć je i wy poznacie wychodzący słodki zapach, i będziecie pamiętać, że JA byłem tam cały czas.

    Albowiem, kiedy płaczecie przez wzgląd na prawość, podobnie jak teraz MÓJ prorok [komentarz: Elisabeth płacze jak JAH przemawia przez nią], te łzy są umieszczane we flakoniki i każdy klejnot jest inny, bo tylko JA wiem, jaką cenę płacicie, ale nie rezygnujcie, nie odchodźcie, bo wielkie, wielkie, wielkie są wasze nagrody, które czekają na was w Niebie, a gdy wasza praca na tej Ziemi będzie skończona, powitam was i powiem: „Dobrze wykonana praca.”

    Kocham wystarczająco, aby ostrzec i robiłem to przez wiele lat.

    Czytajcie Pismo Święte!

    JA jestem ten sam JAHWEH, który zarówno błogosławi jak i przeklina, rani i leczy. (Ksiega Powt. Prawa 32:39)

    JA jestem ten sam JAHWEH, który wskrzesza umarłych.

    JA jestem ten sam JAHWEH, który daje albo Wyrok albo Zbawienie.

    JA nie zmieniłem się. MÓJ SYNA JAHUSZUA nie zmienił się.

    Słodka RUACH ha KODESZ nie zmieniła się. DUCH ŚWIĘTY przekonuje.

    To jest wasz wybór, czy będziecie posłusznymi, bo MY, TRÓJCA ŚWIĘTA, nie zmieniliśmy się.”
    https://www.amightywind-proroctwa.com/polishwebsite/pa_prophecies/pa_proph123polish.html

  • maja on 27 marca 2015

    oni nie zyją krótko. to nie ludzie narobili tu bigosu. wszystko pasuje, spisek jest naprawdę wielopoziomowy. polecam książki Davida Icke’a. najwazniejsze to się nie bać. skoro jestesmy niewoleni w tajemnicy i na tak wielu poziomach, a ostatnio jakby rozpaczliwie zaciskaja nam pętlę na szyi coraz mocniej (coraz wiecej zakazów i nakazów), to chyba mamy moc się wyzwolić. nie trzeba wiele. unikajmy medialnej papki, kochajmy, nie dawajmy sie ponosic złym emocjom. to jet walka o każdą duszę. a czemu w necie mozna znaleźc takie informacje? może żebysmy sobie swiętowali 25 lat wolności i dalej byli niewolnikami? a widzieliscie kiedys do takich rzeczy komentarze z argumentami przeciw? czy raczej tylko wysmiewanie?

  • Iskra on 30 marca 2015

    Polecam dla szukających prawdy o religiach i ich przeznaczeniu też jest.

    https://vimeo.com/123482640

    Najważniejsze drogie Polki i Polacy to strach zamieniac w radośc. Oni manipulują nami z pomocą strachu jak zamienimy go w miłośc to matrix zniknie!!!

  • Wojtas on 6 kwietnia 2015

    witam jezeli to co tu pisze jest prawda wiec to co mowia muzelmanie tez jest prawda czyli walcza ze zlem czyli z iluminatami i prawda jest tez to co mowia ze pokoj bedzie na swiecie jezeli bedzie 100 % muzelmanow hmmm

  • Raguel on 5 czerwca 2015

    Kto wierzy w Boga ten żyć będzie i to bez względu na kultury powstające w naszym świecie współczesnym. Każdy z nas ma swój rozum i odpowiada za swoje czyny, więc mamy wybór – oprzeć się trendom Europy ale i świata zachodniego zachowując własną tożsamość? Czy też dać się ponieść tej rzece obłudy, kłamstwa i braku zasad. Ba nawet to że dewianci obejmują obecnie urzędowe stanowiska to nie nowoczesność ale właśnie chęć destrukcji podstawowych praw człowieka. Nie da się z tymi organizacjami wygrać na ich własnym polu, czyli obszarze finansjery czy środków masowego przekazu. Jednak można przetrwać ten czas nie dając się wciągnąć w tą niszczącą człowieka maszynę. Można dać zapór zwyczajnie stojąc twardo przy podstawowych wartościach i prawach, takich jak ochrona naturalnej komórki rodzinnej oraz prawa do pracy z godziwym zarobkiem. Pamiętajmy że ciemność w efekcie nigdy nie przemoże prawdziwego światła, bo zło już jest skazane na przegraną a jedynie co może jeszcze zrobić to zniszczyć w prawym człowieku tą iskrę Bożą którą mamy a której to nie mają nawet aniołowie. Więc zło niszczy wszystko co Bóg nam dał wraz z naszymi sercami i prawdziwą miłością. Zastępując ją pożądaniem do pieniądza i pędem ku karierze bez względu na bliźnich czyli po trupach. Nie sądzę aby religia ta czy inna przetrwała konfrontacje z aniołem ciemności bo prawdziwy kościół to nie organizacja czy wyznanie ale czyste serce i wiara w prawdę. Bóg zna nasze myśli oraz co przenika naszą duszę. Co musi się stać to się stanie aby wypełniło się słowo Boga. Jednak nie zostaliśmy sami w tej matni i o tym należy pamiętać gdy będzie ciężko.

  • Szymon on 8 czerwca 2015

    Witam,
    jaki cel ma zastraszanie ludzi,

  • marek on 4 września 2015

    Anja Rubik, polska modelka wrzuciła niedawno na swój instagram fotkę z ostatniej nocy.Widać na niej krwawe rytuały, myślę, że ona jest głęboko w tym.Kiedyś chodziła w swetrze z cyrklem(symbol illuminati), pewnie ma pod sobą uczniów-młode modelki,blogerki od mody. Tutaj ta fotka z jej instagrama: https://instagram.com/p/6zY3BBFHFU/?taken-by=anja_rubik

  • Michał on 13 października 2015

    O nie, wszędzie iluminati o nie ratujmy się, najlepiej uciekać pod ziemię. Dlaczego komentarze do artykułu o Iluminatach i ludziach z nimi związanymi i z filmem Minionki zostały zablokowane? No ale jak dla ciebie zwykła bajka to znak szatana to nie wiem co myśleć. A jak mam trójkąt na zeszycie od matematyki to jestem opętany? Pewnie tak. Dlatego chrześcijan uważa się za dziwaków. A gry komputerowe? Chcą nas opętać? Co do rogatej dłoni, to raczej znak rock’a a nie od razu szatana.

  • Paul on 14 października 2015

    Witam , Norbert nie ma racji odnośnie „Trójcy Świętej” że to od pogan i wymyślona bajka. Widzę wiele komentarzy zbędnych, bez namysłu w swoje słowo. Trójca Święta To jedna osoba w trzech Osobach „Pan Bóg, Syn Boży i Duch Święty” więc Norbert napisał większość bzdurnych komentarzy. A o których nie ma pojecia.

    (skasowano: nie wolno podawać swoich emaili: admin)

  • Paul on 14 października 2015

    Norbi dziwne Masz myślenie czy pojęcie o Panu Bogu. Twój komentarz jest zbedny. Nie wiem jak możesz tak myśleć bo chrześcijaninem nie możesz się nazywać. I to co napisałeś jest płytkie, z błędami. Najpierw zrozum Pismo Święte i jego Słowa, tam jest wszystko opisane dlaczego Ojciec Niebieski kazał (Nie wymordowac, ludobujstwo) a tylko przez gniew Swój . Nie ośmieszanie się więcej w Tym o czym nie masz pojęcia jak Pismo Święte.

  • Liksar on 20 października 2015

    Napisałem długi i porządny artykuł o polskich gwiazdach które sprzedały duszę i są po złej stronie. Zapraszam :
    https://liksar.wordpress.com/2015/10/08/oddani-swemu-panu-muzyka-pop-cz-1/

  • Mateusz on 25 października 2015

    Wszystko co piszesz to prawda. Jestem wierzący czytam biblie i ją analizuje. Wiec moze doradzisz jak mam żyć i zarobić pieniądze na swoje utrzymanie w świecie gdzie na każdym kroku jest kłamstwo. Przystępując do pracy zmuszani jesteśmy do czegoś co tak na prawde nie jest dla nas dobre. Mogę iść na studia ale co to da skoro system edukacyjny jak i wszystko na tym swiecie jest przez nich kontrolowane. Niestety uzależnili nas od pieniedzy a bez nich bedziemy zyć jak nędznicy. Wiec zycie trzeba wybrac i o tym mowa w piśmie. Więc co robić 😉

  • Robert on 25 października 2015

    @Mateusz

    Wiedza, a strach przed światem to dwie różne sprawy.
    Wiedza służy do lepszego poruszania się w świecie, do nie robienia błędów. Jednak nie może służyć do paraliżu życiowego.

    To, że świat zwariował, to nie znaczy, że ty czy ja musimy również zwariować.

    Przeanalizuj jakie masz talenty i wybierz odpowiednie studia.
    Jeżeli jesteś ambitny, utalentowany, to zrobisz karierę, będziesz spotykał się z ludźmi i wtedy pokażesz im wiarę w Boga, uczciwość, honor.

    Nie musisz wchodzić w układy, kłamstwa, korupcje. Działaj według własnych wartości. Ale nie uciekaj przed światem.
    Być może masz jakąś rolę do wypełnienia.

  • Mateusz on 25 października 2015

    Raczej nie chodzi tu o sławe czy kariere. Trudno sie z tym pogodzic ze zyjemy na takim świecie. Sam probujesz cos zrobic tylko to działa na zbyt małą skale a pokazując taki artykuł ludzią wiekszość stwierdzi że to bajka. Są zaślepieni dotychczasowym życiem a prawda ich nie obchodzi. Człowiek porównuje swoje zycie do innych – skoro oni tak zyja to ja tez musze i tak musi być. Niby smieszne ale taka prawda manipulacja na kazdym kroku

  • Mateusz on 25 października 2015

    Mowisz o wiedzy czyli o nauce. Czyli nauka stała sie teraz skalą oceny człowieka w społeczeństwie. Czyli biedota, klasa średnia i wyższa. Jedni oceniają drugich. Może masoni tez do tego dążyli?

  • Robert on 25 października 2015

    Kariera to nie sława, tylko konsekwencja pracy.

    Mówię o wiedzy dostępnej dla każdego, czyli prawdziwej wiedzy o polityce, ekonomii, religii, medycynie.
    Wiedzy, którą nie zdobędziesz na studiach. Bo ten rodzaj wiedzy paraliżuje przed światem. Ona pomaga w mądrzejszych decyzjach, ale nie może spowodować u nas depresji.

    życiem należy się cieszyć na ile można. Budować uczciwe relacje z ludźmi, odrzucać od siebie tych, którzy sieją kłamstwo, ciągłe problemy.

    Wszystko zależy jaki masz charakter. Jeżeli ulegasz ludziom, boisz się prawdy, to cię zmanipulują.
    Jeżeli masz silny charakter, mądre argumenty i solidną wiedzę, to zawsze wygrasz w rozmowie z innymi.

  • Mateusz on 25 października 2015

    Tak wiedza dostępna dla wszystkich ktora nie swiadczy o mądrości człowieka. Biblia troche inaczej okresla mądra osobe. Ludzie powinni sie zjednac a m.in. ta wiedza swiata sprawia że są podzieleni. Jedni do drugich czują uraze z tego powodu. Jesteśmy nauczani lub zmuszani do nauki tego co nieswiadomie nas wykoleja. Masz też racje ale brakuje tu wiary. Myśle ze bez miłości i wiary nie ma zycia

  • Mirka on 17 listopada 2015

    Witam
    Do szukania wiedzy na ten temat zmusiła mnie karteczka uczennicy klasy IV szkoły podstawowej, która na matematyce rysowała znak iluminatów, z okiem w piramidzie i wpisem iluminaci. Dał mi ją matematyk, a ja jestem nauczycielem religii i zastanawiam się czy zrobić na ten temat lekcję ogólnie o różnych znakach przeciwko naszej wierze czy indywidualnie z nią porozmawiać, to przecież czwarta klasa.
    Jak to zrobić by nie zniszczyć wrażliwości dziecka i nie wzbudzić zbytniego lęku.
    Dziękuję za tyle wiedzy i mądrości w szerzeniu prawdy.

  • Robert on 17 listopada 2015

    Rozmowa kilkuminutowa niewiele wyjaśni.
    Polecam zrobić z tego tematu lekcje.
    Aby zrozumieć sens działania iluminatów, należy przeprowadzić młodzież przez cały proces myśleniowy.

    Oni tylko znają tę ładniejszą stronę iluminatów, czyli bajki, filmy, ładne zdjęcia, teledyski w których nagminnie pokazują znaki czy satanistyczne koncerty.

    Nie kojarzę tego ruchu z satanizmem.
    Aby spłentować czy porównać iluminatów do satanizmu, potrzeba przykładów i szerokich wyjaśnień. W przeciwnym wypadku nie uwierzą.

    Dziękuję za miłe słowa :)

  • Mirka on 18 listopada 2015

    Panie Robercie a może Pan spróbowałby przyjść na moje lekcje i poprowadził taką lekcję?
    Proszę o kontakt na mojego maila bo nie wiemy jak daleko od siebie mieszkamy.

  • alexa on 18 listopada 2015

    hmmm……no i mam problem….no bo…..skoro kółeczko z palców, zwane szóstką tutaj, to znak satanistyczny iluminati (dalej w jego genealogię z braku wiedzy nie sięgam), to znaczy, że wszyscy nurkowie to…….sataniści….brrrr….nie wyłączając mojego niepełnosprawnego intelektualnie syna (29latek)……i co teraz……???!!! To jest znak jaki sobie pod wodą „migają” dając znać, że wszystko dobrze, takie po prostu „O’K”…..cholercia no…….i co teraz……??? Zabronić mu nurkować…..? Toż to całe jego życie….i jedna z tak niewielu przyjemności dla niego dostępna…..DARMO to ma…..od organizacji płetwonurków takie dla niepełnosprawnych……hmmm…..

  • Robert on 19 listopada 2015

    @alexa

    Troszeczkę pojechałeś, czy pojechałaś z tymi nurkami :)

    Jeżeli istnieje zabobon, że czarny kot przynosi pecha, to te osoby, które wierzą w te bzdury mają koty pozabijać?
    Nie, czarny czy biały kot to zwierze, a nie coś co przynosi pecha.

    Jeżeli mamy coś wykonane w kształcie szóstki, to znaczy że jest znakiem satanistów?
    Niekoniecznie.
    Wszystko trzeba indywidualnie rozpatrywać.

  • Orzeu on 3 grudnia 2015

    Panie Robercie polecam skupić się również na polskich artystach, nasz przemysł coraz bardziej przesiąka trendami z zachodu. Przykładem może być np Donguralesko. W jego nowych teledyskach(najlepszy przykład „maya”) wciąż pojawiają sie symbole illuminati, a w tekstach też można odnaleźć dwuznaczne przekazy(„zastępy bogów co mają siedem głów, dziesięć rogów” i mase innych).

  • Ronss on 5 grudnia 2015

    Ciekawe ci Pan powie komuś, kto nie wierzy ani w Boga ani w szatana?

  • joł on 29 grudnia 2015

    Czy księża pedofile to tez iluminaci?

  • Anonimuska on 5 stycznia 2016

    Zgadzam się z każdym slowem. Iluminaci zrobia wszystko by prac nam mózg . Musiałam opuścić Swój kraj i jestem w Niemczech. Kraj opuściłam z powodu wielkiej polityczno , finansowej intrygi a politykiem nie byłam i nie będę. Odkryłam coś czego nie powinnam. Juz wtedy odkrylam ze bedzie naplyw islamistów, ze plan jest III wojny swiatowej że wiele ingerencji w nasz kraj ma 4 Unie. Dlaczego? Bo Polska leży na drodze do Rosji. Nagle w przeciągu 3 dni od mojego odkrycia straciłam firmę, dom i dostałam ofertę pracy w Niemczech. Myślałam że dobrze robię wyjeżdżając tam. W Niemczech od razu mnie zniewolono. Tzn. Pracowałam i podawano nam w pracy jedzenie. Niestety nie jestem wstanie stwierdzić co w nim bylo. Jedzenie było gratisowe a zarobki bardzo marne z czego jeszcze odciagali za mieszkanie. Poznałam tu muzyków naszych polskich także , fizyków, chemikow, itd. Ludzi z olbrzymim potencjałem i wykształceniem. Nie chcieli miec nic wspólnego z Iluminacja .Wszycy pracowaliśmy fizycznie. Byliśmy jak zombi. Nie wiem co było w jedzeniu. Byliśmy szkoleni np. BHP. Ale od kiedy pamięć mnie nie myli szkolenie nie ma nic wspólnego z telekineza czy telepatia. Byliśmy poddawani dziwnym psychicznym terrorom. Dopiero gdy miałam wypadek i coś stało mi się po nim z głową ten środek w jedzeniu przestał dzialac. Obudziłam się. Gdy zobaczyłam na to wszystko oczami normalnego człowieka włos zjerzyl mi się na glowie. Zaczęłam przynosić do pracy swoje picie i jedzenie. I nagle stałam się bardzo nie wygodna. Odkryłam oszustwa w wynagrodzeniach, oddałam do laboratorium niezależnego wodę. Tam w niej było wszystko. Nawet w balon nabrałam powietrze i tam znalazł mój znajomy z laboratorium 300 różnych wirusów. Większość z moich znajomych ma chorobę morellonow. Wszyscy pracowaliśmy w jednej firmie adidas. Mój znajomy z laboratorium zginął w niewyjaśnionych okolicznosciach. Moja znajoma Turczynka również w wypadku samochodowym. Ja juz 3 raz zmieniłam miejsce zamieszkania. Uciekam. Ale i tak wiem ze nie uciekne. Walczyłam przez media w Niemczech gdzie przyłączyli się do mnie kurierzy, policjanci, piloci, i wiele innych. Szliśmy z wpisanym słowami ,, Ja Tego nie Akceptuje „. Większość z nich nie żyje. Niewolnicza praca za psie pieniądze to jest NWO. Iluminaci kontrolują wszystko i to juz teraz i wiele lat wcześniej. Dla nich jesteśmy bydlem i mamy być posłuszni. Robią na nas testy w zakładach pracy. Lekarze musza czesto podpisywac umowy z producentami lekow by nad truc . Czesto nie majac wyboru bo też mają rodziny. Kontrolują ile jemy, ile wydajemy, itd. Wszystko. Przez tzw. Ankiety opisują ludzie wszystko by zdobyć parę punktów do gry lub promocyjne kody. Dzięki temu Iluminaci wiedzą wszystko. W Europie przyrost naturalny jest niesamowicie kontrolowany. Do wód pitnych jest dodawany środek dzięki któremu kobiety są bezpłodne a mężczyźni impotenci. Teraźniejszy przypływ imigrantów ma na celu wywołanie w państwach europejskich małych wojen domowych co może przerodzić się w III wojnę światową jaką znamy z książek . (Według mnie III wojna światowa się już zaczęła. Wojna zaczyna się dużo wcześniej zanim wejdzie wojsko. To osłabi Europę , dzięki temu Rosja przejmie upragnioną Ukrainę a NWO wejdzie jako pokojowy anioł i będzie nadzieją i uwielbieniem ludzi. Na początku. Już dziś NWO zbiera swoje wojsko pod flagą ONZ ale o tym głośno się nie mówi. Na to istnieją dowody trzeba tylko poszukać. Skoro 10 lat temu ja je znalazłam w Polsce to wszyscy mogą. Nawet znalazlam grafików komputerowych ,którzy pracowali nad logo NWO . Jest juz skończone. Iluminaci mają także logo na terenie całej Europy czerwone trójkąty jest to jobcenter oni nie lubią wydawać kasy. Każdy kraj musi być kontrolowany . Szukajcie odpowiedzi i walczcie uswiadamiajac innych. Tylko uwaga są tego konsekwencje. OTWÓRZCIE OCZY!!!

  • Dorota on 13 stycznia 2016

    Panie Robercie , jest Pan bardzo inteligentnym czlowiekiem. Napisal Pan zdanie na poprzedniej stronie ” Iluminaci-religia satanistyczna” cytuje:

    „Według Biblii za homoseksualizm odpowiedzialne są demony, które zmieniają człowieka w odmienną płeć.”

    Czy mozna to zrozumiec w taki sposob ,ze w Mezczyzne wchodzi demon ktory nakazuje mu zachowywac sie jak kobieta , czyli taki Mezczyzna dla przykladu ubiera sie kobieco , ma zniewiescialy glos , ma typowo damskie zainteresowania ,ktorymi interesuje sie nadmiernie np. moda , zakupy , projektowanie ubran , fryzjerstwo a w przypadku Lesbijek , w kobiete wchodzi demon i przejawia Ona meskie zachowania np. nabiera silnego charakteru : staje sie wladcza, bardzo ambitna , nie boi sie wyzwan , szaleje za sportem i aktywnoscia fizyczna , czuje sie tak silna , ze zamiast Mezczyzny wybiera …. Kobiete. Czytalam , ze Geje przejawiaja cechy kobiece a natomiast Lesbijki cechy meskie.
    Czy transseksualizm dziala na tej samej zasadzie ,ze demon wchodzi w czlowieka , czego efektem jest ,ze Mezczyzna czuje sie Kobieta a Kobieta czuje sie Mezczyzna , a nastepnie dazy do zmiany plci poprzez operacje medyczne ?

    Panie Robecie jesli Ja sie myle w jakiejs kwesti to prosze mnie poprawic.

  • Robert on 13 stycznia 2016

    @Dorota

    Dziękuję za miłe słowa.
    Nie jestem aż taki mądry.
    Do takiego wniosku doprowadziła analiza biblijna.
    Proszę bardzo dokładnie przeanalizować ten werset.

    „Dlatego to wydał ich Bóg we władanie bezwstydnym chuciom. Kobiety ich bowiem zamieniły stosunki naturalne na obcowanie przeciwne naturze. (27) Podobnie też i mężczyźni, zaniechawszy naturalnego współżycia z kobietami, zapłonęli wzajemnym do siebie pożądaniem: mężczyźni uprawiali bezwstyd z mężczyznami i tak sami na sobie otrzymywali słuszną zapłatę za swoje zboczenia. (28) Tak więc ponieważ nie doszli do wniosku, że trzeba poznać Boga, wydał ich Bóg na pastwę przewrotnych myśli, aby czynili to, czego nie powinno się czynić. (29) Byli więc pełni wszelkiej nieprawości, złości, chciwości, niegodziwości, zazdrości, zabójstw, kłótni, podstępu, złośliwości. Stali się potwarcami, (30) oszczercami, znienawidzili Boga, popadli w zuchwałość, pychę, chełpliwość. Wymyślali różne zbrodnie, byli nieposłuszni rodzicom, (31) jako ludzie nierozumni, chwiejni, bez serca, bez litości. (32) Oni to, choć znając wyroki Boże wiedzieli, że ci, co takie rzeczy czynią, godni są śmierci, nie tylko sami się tych czynów dopuszczają, ale jeszcze chwalą innych, którzy tak postępują. ”
    Rzymian 1:26-32

    Wydał ich Bóg na homoseksualizm, lezbinizm i inne zboczenia oraz zazdrość, chciwość itd.
    Wydał czyli pozwolił na działanie szatana i jego sfory demonów.
    Anioły nie podsycają do zła.
    Jednak bez ochrony Boga, demony mogą robić co chcą z człowiekiem, jeżeli on się nie sprzeciwia, czyli dostają homoseksualizm, oobe, alkoholizm, chorobliwą zazdrość itd.

    Tak to osobiście interpretuję.
    Demony mają zdolność przeobrażenia człowieka w potwora, zwierzęcia czy kobietę/mężczyznę.
    Mogą za pomocą człowieka wróżyć (przykład kobiety w Biblii, która po wyrzuceniu demona nie umiała już wróżyć. Z tego wynika, że to demon wróżył a nie ona jako człowiek).

  • Dorota on 14 stycznia 2016

    Panie Robercie dziekuje za odpowiedz :)

    Wniosek jest taki ,ze nalezy isc droga wiary , chciec poznac Boga , modlic sie ,bo w przypadku gdy odchodzimy od Boga , Bog przestaje nas chronic przed dzialaniem zla ( diabla i jego demonow)
    Ja znam przyklad mlodego mezczyzny ( 30 lat) , ktory nie ma ochrony od Boga. Mezczyzna ten jest skrajnie niewierzacy , smieje sie z radia Maryja , sluchaczy tego radia i ogolnie ludzi wierzycych chrzescijan ,a tak bardziej prywatnie to mezczyzna ten mowi o sobie ,ze nie umie uwierzyc , bo on wszystko musi materialnie dotknac , zobaczyc, a to czego nie widac to niestnieje. Mezczyzna ten jest bardzo zatwardzialy w swoich pogladach ( W pismie swietym nawet napisano „Nie badzcie zatwardziali” ) Moj ojciec wielokrotnie probowal go przekonac do wiary , ten mezczyzna natomiast powiedzial , ze nie interesuja go tematy wiary , nie zmieni swojego zdania i nie zamierza sie nawrocic. Mezczyzna ten w ostanich latach mial duzo wypadkow i nieszczesc co jest przykladem na brak Bozej ochrony : miedzy innymi
    Nagly zawal serca ( w wyniku czego trafil do szpitala i z trudem przezyl ) , ogolne duze oslabienie organizmu i klopoty ze zdrowiem , wypadek samochodowy ( kobieta go potracila jak przechodzil przez jezdnie) , wykryto u niego nowotwor ( na szczescie zglosil sie do lekarza na zabieg usuniecia nowotworu) , gdy natomiast wzial sie za prace ( ten mezczyzna jest elektrykiem z wyksztalcenia po szkole zawodowej) , to mocno sie poranil na jednej rece i dotkliwie kopnal go prad. Ten mezczyzna smiejac sie powiedzial : jakis pech mnie przesladuje. Dodam jeszcze ,ze ten mezczyzna ma koszmary senne po , ktorych z trudem sie budzi. To jest przykre …. mozna miec tylko nadzieje ,ze ten mezczyzna uwierzy w Boga i sie poprawi. Dopoki czlowiek zyje to nigdy nie jest za pozno aby sie nawrocic.

  • Dorota on 14 stycznia 2016

    Panie Robercie i pytanie do Pana , ale tym razem na zupelnie inny temat. Nikomu nie trzeba tlumaczyc ,ze trzy szostki to liczba bestii i symbol okultystyczny. Ale jakie jest Pana zdanie na temat trzech siodemek ( 777 ) ? Moja ulubiona liczba jest siedem , kojarzy mi sie z czyms idelanym , doskonaloscia , podoba mi sie ta liczba w zapisie i w brzmieniu. Ale czy trzy siodemki same w sobie moga byc szkodliwe jesli spojrzymy na nie tylko z perspektywy upodobania (nie z perspektywy numerologicznej , bo numerologia to juz zabobon) ?

  • Dorota on 14 stycznia 2016

    Jest to temat tabu , czyli temat o , ktorym sie nie mowi . Opowiem sytuacje jaka mi sie zdarzyla. Razem z wycieczka turystyczna ( z okolo 40 turystow i przewodnik turystyczny) weszlam do podziemi kosciola ( kosciol poniemiecki , bogaty podwzgledem historycznym ) , jeszcze przed II wojna swiatowa w tych podziemiach znajdowaly sie trumy biskupow i ksiezy , spizarnia z alkoholami , butelki z alkoholem Niemcy szybko potlukli , gdy zblizal sie front rosyjski ,bo bali sie ,ze pijani rosjanie calkowicie zniszcza miasto i beda wielkie okrucienstwa , w ksiazce o historii tego miasta jest napisane ,ze w czasie trwania II wojny podziemia te sluzyly jako szpital i pomoc medyczna dla rannych , czy chowano tam tez ,ze tak powiem luzem ludzkie zwloki poleglych w czasie II wojny ? bo jedna z osob powiedziala mi ,ze w tych podziemiach jeszcze w latach 70 tych- 20 wieku , byly tam w srodku szczatki ludzkie a dopiero niedawno okolo 15 lat temu uporzadkowano podziemia , czyli usuneli z podloza kosci. A wiec jak weszlam do podziemi z wycieczka turystyczna oczywiscie , to odrazu sie okropnie poczulam , czulam jakies obrzydzenie , mrocznosc , i mocno sie wystraszylam do tego stopnia ,ze biegiem uciekalam z podziemi a inni turysci ktorzy tez weszli ze mna do tych podziemi normalnie sie czuli , niczego sie nie bali , tak po prostu zwyczajnie dalej zwiedzali. Nastepnego dnia po tym wydarzeniu zobaczylam w swoim pokoju kule swiatla , czyli to jest dusza , ale ta dusza byla zla , meczyla mnie , pukala do okna , nieraz materialne przedmioty poruszla np. butelka z szamponen cala sie chwiala na boki, lustro 3 razy pod rzad spadalo , swiatlo w pokoju sie swiecilo mimo wylaczonego wylacznika w pokoju, przebywajac w pokoju slyszalam wyraznie jak ktos chodzi na balkonie ,a nikogo nie bylo widac , naprawde dlugo mnie ta dusza przesladowala , po wielu modlitwach Bog mi jednak pomogl i na chwile obecna juz jestem uwolniona i moge sie cieszyc spokojem.

  • Robert on 14 stycznia 2016

    @Dorota

    1 – Nie warto przywiązywać uwagę do konkretnych liczb i opierać na nią daną tezę. Siódemka w Biblii to raczej szczęśliwa liczby, jednak łatwo sobie wyobrazić użycie jej do demonicznych celów.

    2 – Tak zgadzam się. Ludzie wierni Bogu mają ochronę od demonów. Co nie znaczy, że nie chorują czy nie przytrafia im się tragedia życiowa. Sama wiara jest ważna, ale również wiedza.

    Powiedzmy, że dana osoba nie miała wiedzy, którą mogła łatwo zdobyć. Bez tej wiedzy potężnie się zadłużyła i zbankrutowała. Czy może mieć pretensje do Boga?
    Zdecydowanie nie.
    Kiedy wiedza leży na ulicy, a ktoś ją nie podniesie, to nie może winić Boga za głupotę.

    3 – Sama wiara nie jest do końca zabezpieczeniem. Nie znam religii, która postępowałaby zgodnie z naukami Chrystusa i pierwszych apostołów. Dlatego polecam sprawdzać swoją wiedzę, a w szczególności religie, aby przypadkowo nie oddawać pokłonu ciemnej stronie.

    Jedyna prawdziwa wiara, to ta, którą głosili pierwsi apostołowie wybrani przez Chrystusa.

  • nina on 20 stycznia 2016

    —- przeczytałam , może raczej podglądnęłam dyskusję powyżej :) . Jestem ANTYKLERYKAŁEM , wierzącym w ANIOŁY i BOGA . KK odbieram jako SYNAGOGĘ SZATANA . Od dziecka nie lubiłam kościoła , zawsze słabłam w jego murach . Jako dorosła osoba zwiedzałam synagogi w różnych miastach i państwach . Nigdy nie udało mi się tak naprawdę ich zwiedzić . W kilka minut po wejściu do nich mdlałam. Wzniośle natomiast czułam się w Cerkwi , miałam wrażenie ,że czuję BOGA i ANIOŁY , śpiewy dopełniały wrażenie . Oczywiście jestem obligatoryjną katoliczką.
    Jestem też po spotkaniu z ANIOŁEM , pomógł mi w sprawach materialnych tzn ocalił mi dom ,a tym samym rodzinę.
    Pod jego wpływem ?? chyba ! zainteresowałam się SŁOWIANAMI / ja słowianka/ . Dużo by pisać :).

  • Tomek on 21 stycznia 2016

    Witam! Może trochę nie na temat ale czy Świadkowie Jehowy to też jakiś odłam Iluminatów? Oni też coś uczą o Nowym Porządku. A może to jacyś ukryci wyznawcy Szatana?

  • Robert on 21 stycznia 2016

    świadkowie Jehowy, to religia, która zbudowała własne prawa i doktryny.
    Jedne opierają się na Biblii, jak zakaz bałwochwalstwa, inne wzięte są z sufitu, jak imię Boga Jehowa, co oznacza burzyciel.

  • VHS on 18 października 2016

    Zachęcam do zapoznania się z utworem o tematyce NWO, masonerii, lucyferianizmu etc.

    https://www.youtube.com/watch?v=eLyakM8Dn28

  • Jacek on 11 stycznia 2017

    Witaj Robercie.
    W tym co piszesz jest dużo prawdy. Obecnie mamy
    atak satanistów, komunistów, iluminatów: jak zwał, tak zwał
    na Polskę. Destabilizacja kraju. Ludzie mają klapy na oczach.Kraj rozpada się od wewnątrz. Ludzie także.

    W tym co mi się wdziera w duszę są słowa z Biblii:
    ” Ef.6, 10-18 ” . Ludzie walczcie. Nie jest to proste.
    Ale czy życie jest proste? Warto się wysilić.

    Pozdrawiam

  • Ania on 18 lutego 2017

    Przepraszam bardzo a Kościół katolicki ? Obchodzenie urodzin, Wielkanoc , Boże Narodzenie nie ma w Biblii podstaw aby to obchodzić. Śmieszne jest to, że opisujecie iluminatów a większa część tego kraju to niby ludzie wierzący. A na porządku dziennym alkoholizm, przemoc, seks przedmałżeński i co zabawne mojej siostrze ksiądz po kolędzie mieszka bez ślubu z chłopakiem to nie grzech. To jak to nazwać przywódcy religijni łechtają uszy grzesznikom. Jezus jawnie pokazywał obłudę faryzueszy. Może warto zacznijcie od swojego podwórka a nie szukacie zła w USa

  • Robert on 18 lutego 2017

    Ania,
    piszemy o tym na innych blogach.
    Ten temat to iluminati.

  • Mati on 19 marca 2017

    Co do NWO – ich plan sprawdza się, co prawda wolniej niż oczekiwali, ale gdy umrą wszyscy myślący ludzie ten proces zacznie coraz bardziej przyspieszać. Młodzi ludzie są coraz głupsi i coraz bardziej zmanipulowani. To samo dzieje się z innymi ale w wolniejszym tempie. Tak samo jest z III wojną światową. Ona właśnie się zaczyna. To terroryzm jest najpotężniejszą bronią. Zamiast odpalać rakiety z bronią atomową można zbudować bombę na miejscu. To jest przyszłość bliższa niż sądzicie. UFO, obce rasy itd. to bajki. Ale NWO jak najbardziej jest prawdziwe i za kilka lat społeczeństwo zostanie zniszczone i przetrwają tylko najsilniejsi, tak jak powiedział Tesla, a siła fizyczna nie będzie nic znaczyć. Wiedza jest w tych czasach wyśmiewana, daje tylko nieszczęśliwość, ale w przyszłości będzie dawać wolność. Społeczność tych, którzy nie zostali zmanipulowani i zniewoleni przez media i inne środki masowego przekazu propagandy ma szanse. Tylko wiedza i świadomość tego co się dzieje może was ocalić. Opamiętajcie się, bo możecie obudzić się z ręką w nocniku w najmniej spodziewanym momencie.

  • Mati on 20 marca 2017

    https://m.cda.pl/video/8602348d to powinno uświadomić wam, czym jest chrześcijaństwo.

  • Piotr on 8 czerwca 2017

    tak sobie czytam te wszystkie komentarze i ile ludzi tyle opinii – ale… Robercie jeżeli jest tak jak głosisz, jeżeli nastanie pokój, świat bez krzywdy, wojen, głodu, strachu, bez zła – to człowiek nie zobaczy różnicy między czarnym a białym. Równowaga zostanie zachwiana, nie ma dobra bez zła.

  • Marcus on 10 czerwca 2017

    Witam. Ja też byłem fanem teorii spiskowych, bardzo podobała mi się pana strona, sądziłem że jest tu sporo prawdy. Jednak pewnego dnia zebrałem wszystkie informacje w całość i zastanawiałem się nad tym, czy aby na pewno to są moje myśli? Więc zacząłem analizować to od nowa, coś podpowiedziało mi też, że aby poznać PRAWDĘ trzeba wysłuchać obu stron, a nie tylko jednej by nie być jak zombie bez własnego mózgu, który powtarza tylko, iż ci drudzy są źli. Idąc tą drogą moje myślenie zupełnie zmieniło się, a Pana twierdzenia straciły na wartości. Czy ograniczanie się tylko do jednego schematu myślowego (w tym przypadku chrześcijaństwa) nie jest hodowaniem bezmyślnych baranów, którzy zrobią wszystko kiedy Papież, czy ksiądz im każe, nie zważając ba racjonalność polecenia? Skąd te oskarżenia? Proszę przedstawić dowody na to, że Illuminati i Masoni są źli?

  • Robert on 10 czerwca 2017

    Marcus

    chyba mnie źle definiujesz.
    1 – Ja nie jestem fanem teorii spiskowych.

    2 – Nie interesuje mnie czy masoneria i iluminaci istnieją.
    Dlaczego?
    Bo każde ugrupowanie, które jest i było, znajduje się w rękach prawdziwych decydentów.
    Proszę poczytać książki Stanisława Krajskiego.
    On historycznie dokumentuje istnienie masonerii.
    Robi to bardzo przekonującą, więc nie ma powodów mu nie wierzyć.

    3 – Ja specjalizuję się w odkrywaniu działań międzynarodowej finansjery. Na tym polu możemy podyskutować,czy to teoria spiskowa czy nie.

    4 – Nie należę do żadnej religii, bo wszystkie mi znane są fałszywe,
    Ja popularyzuję prawdziwe nauki Chrystusa i apostołów.

  • Marcus on 10 czerwca 2017

    Może fan to złe słowo, ale skąd ta nagonka na masonów? Na Pana stronie przewija się to nieustannie. Określa się Pan popularyzatorem prawdziwej nauki Chrystusa, można wiedzieć skąd Pan ją czerpie? Z Biblii? A skąd pewność, że coś nie zostało w niej zmienione lub pominięte?

  • Robert on 10 czerwca 2017

    Marcus,

    napisałem chyba jeden czy dwa artykuły na temat masonów,
    Reszta to innych autorów.
    Masoni pełnili ważną rolę w historii świata w pewnych okresach.
    Dlatego warto o tym pisać.
    Byli realną siłą.
    Jeżeli uważasz to za kłamstwem, to jeszcze raz polecam książki pana Krajskiego.
    On specjalizuje się w tym temacie, bada masonów od lat.
    To nie jest bajka.
    Tak jak w Polsce WSI zbudowało mafie pruszkowską i nimi kierowało do niszczenia gospodarki, tak kiedyś masoni pełnili ważną funkcję dla globalistów w tworzeniu rewolucji i niszczeniu rządów.
    Polecam mocniej zbadać temat.
    Globaliści zawsze posługiwali się grupami.
    Dzisiaj to ISIS i Islam.

  • Sebastian on 19 lipca 2017

    Robert, nie wiem czy kojarzysz jeszcze swoja wypowiedz o wolnej woli w komentarzach do artykulu o Iliminatach…z wieloma Twoimi argumentami sie zgadzam, ale tu zadam pytanie jakie zadaje zawsze, kiedy ktos probuje ukryc obojetnosc Boga na dzisiejszy swiat pod slowami o wolnej woli czlowieka…Jaka wolna wole maja dziecibite,gwalcone,umierajace z glodu i mordowane ??? …na swiecie jest duzo niesprawiedliwosci, za ktora ludzie mogliby obwiniac obojetnosc Boga jednak wiekszosc faktycznie mozna wytlumaczyc zla wola czlowieka…ale jak to ma sie do wspomnianych przeze mnie dzieci ???

    pozdrawiam Mors Indecepta

  • Robert on 19 lipca 2017

    Sebastian,

    te kwestie zostawmy Bogu.
    Jeżeli ktoś wieży naukom Chrystusa, to wszystkie osoby zostaną sprawiedliwie potraktowane.
    Jedni osądzenie za morderstwa, inni powołani do życia.

  • Bartosz on 30 lipca 2017

    Czytam tak i aż w (przekleństwo usunięte – admin) przewraca.. Ludzie naprawdę nie widza nic złego w masonerii illuminati itp.. Porażka ale my jako wierzący musimy sie modlić o nawrócenie niewierzacych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Mikołaj Kopernik autor „Rozprawy o urządzeniu monety” napisał:

    „Chociaż niezliczone są klęski, wskutek których zazwyczaj podupadają królestwa, księstwa i rzeczpospolite, to jednak najgroźniejsze są moim zdaniem cztery: niezgoda, śmiertelność, nieurodzajność ziemi oraz spadek wartości monety. Trzy pierwsze są tak oczywiste, że nie ma nikogo, kto by o tym nie wiedział, jednakże czwarta, która dotyczy monety, dostrzegana jest przez niewielu i to jedynie przez najgłębiej myślących, ponieważ nie powoduje natychmiastowego i gwałtownego upadku państwa, ale doprowadza je do tego stanu stopniowo i jakby niewidocznie”.

  • David Rockefeller – „Wspomnienia”, 2005, str.405

    Niektórzy wierzą nawet, że jesteśmy częścią tajnego kabalistycznego stowarzyszenia działającego przeciwko interesom Stanów Zjednoczonych...oraz że w konspiracji obejmującej cały świat zmierzamy do stworzenia jednej globalnej struktury politycznej i ekonomicznej – jednego świata, jeśli tak wolicie to nazwać. Jeśli to jest stawiany mi zarzut, to jestem winny i jestem z tego dumny”.